pühapäev, detsember 10, 2006

Casa de Areia (2005)
http://www.imdb.com/title/tt0456875/

"LIIVAST MAJA on piltilus eepiline saaga kolmest naisest ja kolmest põlvkonnast. " lõik filmi tutvustusest Pöff-i koduleheküljelt.

2 inimest kellega ma olen vahetanud muljeid sellest filmist protesteerisid natuke, kuna Pöffi kodulehekülg lubas piltilusat saagat ja nende meelest ei olnud selles filmis midagi piltilusat.
Näide maitsete erinevusest. Minule tundus lõputud kõrbelaadsed liivaluited just nimelt piltilusad. Samamoodi imestasin kui üks tuttav nimetas Islandit masendavaks ja koledaks kohaks. Jällegi pidin vastu vaidlema.

Film ise oli tõesti saaga. Minu rõõmuks ei muutunud kordagi liiga imalaks, mis pahatihti selliste sentimentaalsete inimene vs loodus filmide puhul juhtub. Filmi kasuks räägib ka see, et Vene Teatrisse üleseatud ekraani kohutavalt väike suurus ja projektorist sinna kuvatud udusevõitu pilt häiris ainult esimesed 10 minutit. Võib vist öelda, et film haaras kaasa.

Imestas veel see, et mõlemad Lõuna-Ameerika filmid selle aasta Pöff-il olid nii rahulikud...võib lausa öelda unised. Kui mõelda milline Sambakarneval seal koguaeg tundub käivat....

7.

1 kommentaar:

Gaili ütles ...

hmmm, kui mina üks kahest olin, siis ma oma arust üritasin selgitada, et jah, loodusvaated olid ilusad, aga filmi enda kohta ma ei saa piltilus öelda :) ma pigem sõnastaks selle sissejuhatava lause siis nii "piltilusate vaadetega saaga..."

film oli sisult karm ja ülekohtune, ilus visuaalne osa muidugi vähendas karmi tegelikkust seal, aga ma ikkagi ei suuda öelda, et film ise piltilus oli. visuaalselt oli, a sisuliselt mitte ;)