teisipäev, august 14, 2007

Marie Antoinette (2006)
http://www.imdb.com/title/tt0422720/

Märkasin, et keegi on võtnud ja pannud mind oma linkide hulka. Ma püüan siis veel seda blogi pidada. Iseasi on jälle see kaua jätkub seda püsivust.
Palju filmid on nähtud alates veebruarist, niiet...meenutuste kujul. Võibolla ongi parem...olen vahepeal kindlasti arenenud ja vaatan nendele filmidele teistmoodi....elukogenumalt.
PS! Kirjavigasid on ikka samapalju.

Kui ma õieti mäletan, siis mõte, mis mind esimesena pärast selle filmi vaatamist külastas oli see, et ma vaatasin selle vabatahtlikult algusest lõpuni ära. Eks ta natuke igav oli, mis seal salata.
Aga see oli selline mõnus kosutav igavus. Ei surunud peale igavat moraalset tõde...mida see äraleierdatud lugu eeldada võiks. Aga jah S.Coppola filmid on mulle enamvähem alati väga meeldinud.

7.

Kommentaare ei ole: