pühapäev, mai 31, 2009



Gran Torino (2008)
http://www.imdb.com/title/tt1205489/

Tavaliselt on filmid sellised pehmekaanelised kriminullid. Istud maha loed läbi ja paned riiulisse. Gran Torino oli mulle tõeline piibel. Vaatasin seda umbes kuues osas. Väga raske vaatamine oli. Film oli suhteliselt raske ja ebameeldiv. Kui kõik kuus korda vaatasin mõnuga. Gran Torino on raudselt parem film kui Armutu. Kindlasti Eastwoodi parim film. Palju palju mõnusaid ja vaimukaid kohti, palju tarku mõtteid. Ainuke, mis mulle ei meeldinud (mis mulle Eastwoodi filmide juures tavaliselt kunagi ei meeldi) on liiga selged värvid ja liiga täisnurksed pöörded zhüzeeliinides. Head on liiga head, halvad on liiga halvad ja inimlik õnnetus on liiga inimlik. See oleks võinud jääda Eastwoodi viimaseks filmiks. Oleks niiöelda võimas punkt. Kuid vanameister ei ole veel ikka väsinud. Lugesin, et detsembris tuleb kinno film Nelson Mandela elust...peaosas Morgan Freemaniga. No ma ei tea, seda ma vist ei vaevu vaatama. Vanameister oleks võinud valida "mida enne surma ära teha" riiulist mingi muu käsikirja.
Gran Torino kohta lõpetuseks veel, et filmi nimilugu lõputiitride taustaks on täiesti täiesti...kuulan seda vist 100 korda lähimate kuude jooksul

10.

Kommentaare ei ole: