neljapäev, september 10, 2009


The Damned United (2009)
http://www.imdb.com/title/tt1226271/

Film räägib ühe Inglismaa parima treeneri Brian Clough-i elu kõige õnnetumast ajast. Täpsemalt kuidas ta vallandati Leeds Unitedi peatreeneri kohtalt juba 44 päeva pärast.
Ei kõla ju eriti seksika žüseena. Kuid film on seda parem. Kõige rohkem ma jumaldan filmide juures seda kui iga kaader on põhjalikult läbi mõeldud ja visuaalselt hästi üles võetud. Michael Sheen on väga hea näitleja ja värske nägu. Selline Hugh Granti inetum kuid usutavam variant. Loodetavast ta ennast üle ei tööta ja ei mängi näiteks Zorro 6 osas kangelase venda.

8.

1 kommentaar:

susanna ütles ...

Kuna ma olen ise jalgpallis üsna sees, siis sellisest legendist nagu brian Clough olin ma juba varem kuulnud. Nmetatud filmi olen ma näinud umbes 3 korda ja iga kord ma peaaegu suu ammuli vaatan, kui täppi on Michael Sheen oma rolliga pannud. Reaalne Brian Clough ja filmi Cloughi vahele võib peaaegu võrdusmärgi tõmmata. Suurepärane film, mitte midagi pole liiast seal.