laupäev, jaanuar 16, 2010


Disko ja tuumasõda (2009)
http://www.imdb.com/title/tt1421032/

Meeldiv tunne oli enne filmi vaatamist. Tunne, et see tuleb meeldiv vaatamiselamus. Erutas just teema. See, et film oli hästi tehtud, see oli boonus. Soome televisioon, Michael Knight, Tupla reklaamid, vastik õde, kes Dynastiat vaatas....see kõik täitis väga olulise osa minu elust. Kõlab vist vastikult imalalt, aga Soome televisioon oli minu lemmik asi Eesti NSV-s. Ilma selleta oleks ma äkki õnnetu olnud vms. Kõik see trükimasinaga trükitud Soome kavade, teleritele lisablokkide, Disney multikate ja paljude muude toredate asjade maailma meenutamine täitis mind meeletu nostalgiapuhanguga. Mäletan, kuidas minus midagi puudu oli kui mind suveks Võrru vanaema juurde viidi...seal ju Soome TV ei levinud. Seal leevendas hinge jäänud läänemeelsuse tühikut vanaonu jalgadel seisev raadiomonstrum, mille antenn oli palmilaadse taime okstesse peidetud ja kust sai kord päevas läbi hirmsa vilina Ameerika häält kuulata.

8.

1 kommentaar:

GuidoMukk ütles ...

Me vaatasime jälle sama filmi ja pea samal päeval. Oli hea küll. Pärast filmi vaatamist oli mul isegi häbi et ma soome TV vaatamise olen unarusse jätnud ja hüljanud. See endiselt kvaliteet eesti kaka TV ga võrreldes. Peaks kohe traditsiooniks tegema taas et 20.30 vaatan YLE 1 st. uudiseid