teisipäev, märts 10, 2009


A Few Good Men (1992)
http://www.imdb.com/title/tt0104257/

Prooviks siis arvustada oma lapsepõlve lemmikfilmi. Alustaks sellest uskumatust loost kuidas see film minuni jõudis. Teenisin aega Kaitseväe peastaabi pressiosakonnas, kuhu keegi oli toonud mõned videokassetid, kus olid küll mingid filmid, aga mis olid rohkem mõeldud natu ülelindistamiseks. Mingil mittemäletataval põhjusel sattus üks kasset minuga sõjaväest koju kaasa, sellel olid filmid Kindergarden Cop ja A Few Good Men. Seda lasteaia politsei filmi ma olin näinud, aga seda teist mitte, üks õhtu oli igav, istusin sõbrajuures ja mõtlesime, et krt vaatame siis seda. Ja seda sai vist vaadatud umbes 22 korda. Repliigid olid peas võisid hääle maha keerata ja ise peast karaoket näidelda.
Super film. Kui ma oleks ameeriklane, siis oleks see minu Viimne Reliikvia, millest pärit tabavaid lauseid ma igapäevaelus kasutaksin. Lemmiklauset on raske valida, neid on lihtsalt meeletult. Valiks vist kaheks meeldejäävamaks Tom Cruise lause "Six months? Its a hokeyseason!" ja Kiefer Suhterlandi supercoolilt lausutud "No i did not!"

10.

1 kommentaar:

GuidoMukk ütles ...

Kummaline ka selle filmi mõju muu maailmale..effekt sama. Filmiajaloo 10 tuntuma lause hulgas ..oli kaks filmis "Few good man".
Üks oli neist kindlasti"You cant handle the truth!"
See film tõesti nagu kristlasele piibel võid igal ajal kätte võtta