laupäev, aprill 03, 2010

Zodiac(2007)
http://www.imdb.com/title/tt0443706/

3 aastat olen mõelnud, miks ma pean vaatama kahe ja pooletunnist filmi tabamatu sarimõrvari tabamisest. Pole nagu pointi. Kõik teavad, et Zodiaci ei saadud kätte. Aga tuli vastav tuju ja vaadatud sai. See "variant", mille film lõpuks välja pakkus tundus mulle pehmelt öelda väheveenev. Aga tühja sellest. Film tõestas, et hea režisöör suudab ka mittemillestki põneva filmi teha. Need 2 1/2 tundi möödusid täisesti märkamatult ja nauditavalt. Arvatakse, et ameerikalik lugu lõppeb happy end-iga, siis eksitakse. Tõeline ameerika lugu lõpeb müsteeriumiga. Mida rohkem otsi lahti jääb, seda parem. Võtke näiteks JFK mõrvamine või Jimmy Hoffa kadumine.

7.

1 kommentaar:

GuidoMukk ütles ...

Film mis seisab mu kaustas nime all Ootel..ma olen seda filmi varem näinud. Meeles suurt miskit ei ole. Näitlejate list meelidb. Küll ma ta ka ükspäev uuesti ära vaatan