teisipäev, detsember 12, 2006

Paris je t´aime 2006
www.imdb.com/title/tt0401711/


Mingil seletamatul füüsilisel põhjusel ei suuda ma reeglina Prantsuse filme vaadata. Mitte , et nad oleksid halvad...mul lihtsalt hakkab halb. Kuidagi emotsionaalselt sobimatud. Niiet teatud hirmud enne seanssile minekud on mõistetavad. Kuid kõik see närvitsemine oli asjatu. Film ( täpseamalt ei-teagi-kui-palju väikseid filme) oli hea, väga hea. Kummaline oli see, et kõige nõrgemad ja igavamad tundusid mulle just kuulsate rezhissööride filmikesed, aga einoh...neilt ju ootad ka alati mingit kohutavat vaimset latakat:)

Millegipärast iseloomustas filmi tervikuna üks lõik ühest lühifilmist, kus üks algajast näitlejast tütarlaps selgitas oma pimedale peigmehele filmi sisu, kus ta järgmisena mängib...

"Ma mängin prostituuti, keda sutenöör pidevalt peksab ja vägistab ...ja siis paneb ta mu kuhugi keldrisse kinni...aga lõpeb kõik õnnelikult nad abielluvad. "

8.

Kommentaare ei ole: